Live Chat Software by Charter724
RSS Feed
اخبار
خرداد
۲۰
رویه و مقررات جدید واریز وجه و تسویه حساب مالی 2
ارسال شده توسط امیرحسین مقتدری روشن ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ ۰۷:۵۳ بعد از ظهر

چارتر 724 : احتراما ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان به استحضار میرساند : به علت ازدیاد درخواستهای تسویه حساب و زمان بر بودن عملیات مالی مربوطه و با عنایت به ایجاد روشهای جایگزین وصول درآمدهای حاصل از فروش (مندرج در ذیل) از مورخه 1 تیرماه 1395 کلیه درخواستهای تسویه حساب بدون در نظر گرفتن زمان ثبت صرفا 2 بار در طول ماه ( روز اول و پانزدهم هرماه ) مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، به همین منظور توصیه میگردد از ارسال مکرر درخواست خودداری نموده و ترجیحا روز پایانی و 14 هر هرماه درخواست خودرا ثبت نمایید.

روشهای جایگزین وصول درآمدهای حاصل از فروش :

1) درگاه اختصاصی پرداخت آنلاین : مخصوص کلیه آژانسهای طرف قراردادی که در حال حاضر پروانه معتبر بهره برداری در زمینه خدمات گردشگری دارند . با معرفی به شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش وابسته به بانک سامان طی 24 ساعت موفق به دریافت درگاه پرداخت آنلاین خواهند شد ، و من بعد دیگر نیاز به ثبت درخواست تسویه حساب نمیباشد (درصورت وجود مبلغ بستانکاری سیستم به صورت خودکار از طریق درگاه اختصاصی نسبت به دریافت بهای بلیطهای صادر شده اقدام خواهد کرد)

2) اعطای اعتبار به اعضا : با دادن اعتبار به کاربری که در سایت شما قبلا عضو شده (این کاربر خود شما نیز میتوانید باشید) مسافر میتواند بدون پرداخت وجه از محل بستانکاری شما نزد ما بلیط صادر نماید و بدین وسیله بستانکاری شما با خرید بلیطهای اعتباری تسویه خواهد شد.


تذکر :حداقل مبلغ مورد درخواست نباید از 100 هزار تومان کمتر باشد و همچنین از آنجا که کلیه درخواستها فقط توسط سیستم پایا انجام خواهد شد وارد نمودن شماره شبا الزامیست (به درخواستهایی که فاقد این شرایط باشند ترتیب اثرداده نخواهد شد)


این رویه در جهت افزایش دقت و کاهش خطا در زمینه عملیات مالی وضع گردیده لذا در صورت هرگونه ابهام همکاران ما در دپارتمان حسابداری (دخلی 111) راهنما و پاسخگو سوالات احتمالی شما خواهند بود.
ما براین باوریم که مشتریان ما بزرگترین سرمایه ما هستند.

 


ادامه مطلب »



مهر
۱۲
استرداد بلیط (فقط به صورت درخواست آنلاین)
ارسال شده توسط امیرحسین مقتدری روشن ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ۰۹:۲۲ بعد از ظهر

چارتر 724 : از مورخه 15 مهرماه کلیه درخواستهای مربوط به استرداد فقط از طریق سامانه پشتیبانی online پیگیری خواهد شد
لذا اکیدا توصیه میشود در مواردی با موضوع کنسلی از تماس تلفنی خودداری نمایید.

همکاران ما متعهد هستند در کوتاهترین زمان نسبت به رسیدگی و انجام تشریفات مربوط به استرداد بلیط و پاسخگویی به درخواست شما اقدام نمایند.


ادامه مطلب »



فروردین
۰۸
پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته چارتر 724
ارسال شده توسط مدیر تیم پشتیبانی روشن ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۴۱ بعد از ظهر

چارتر 724 برای پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات کاربران و مشتریان خود امکان ارسال و پیگیری درخواستها از طریق سامانه را فراهم نموده است
امیدواریم با استفاده ار این سرویس باعث افزایش سطح رضایت مشتریان و بهبود کیفیت پاسخگویی سازمانی خود شده باشیم.

شماره تماس شرکت
(10خط)05135090724
جهت ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)بر روی ارسال درخواست کلیک کرده و مشخصات و درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.همکاران ما در کوتاهترین زمان نسبت به رفع مشکل و پاسخگویی به درخواست شما اقدام خواهند کرد.


ادامه مطلب »